Izglītības programmas veids

Neformālās izglītības programma

Neformālās izglītības programmas nosaukums

Māsas darbība pediatriskajā aprūpē

Mērķauditorija

Māsas

Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums

16 akadēmiskās stundas (2 dienas)

  • 4,8 akadēmiskās stundas teorētiskās nodarbības
  • 11,2 akadēmiskās stundas praktiskās nodarbības

Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks

Mācības šobrīd netiek plānotas

Neformālās izglītības programmas mācību vadītājs

Rīgas Stradiņa universitāte, Inta Kalniņa

Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits - 16 TIP

Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona/as

Pieteikties uz kursiem nav iespējams

Neformālās izglītības programmas mērķis

Sniegt ārstniecības personām (māsām) nepieciešamās profesionālās zināšanas un pilnveidot profesionālās prasmes saistībā ar māsas darbību pediatriskajā aprūpē.

Mācību programmas tēmas

  1. Holistiskā pieeja pediatrisku pacientu aprūpē;
  2. komunikācijas veidi ar bērniem un viņus pavadošajiem pieaugušajiem;
  3. bērna veselības veicināšanas priekšnoteikumi;
  4. uzturs gan veselam, gan slimam bērnam;
  5. akūti, kritiski un hroniski slima bērna aprūpe, aprūpes process, aprūpes diagnozes un klasifikācija. kritiskās domāšanas pieeja aprūpes plānošanā, īstenošanā;
  6. medikamentozā aprūpe pediatrijā;
  7. iemaņas dažādu ārstniecisko procedūru un manipulāciju pielietošanā bērnu aprūpē (invazīvās/neinvazīvās procedūras, medikamentu pareiza un droša lietošana un/vai ievadīšanas pamat-principi bērnu vecumā);
  8. vakcinācijas kalendārs;
  9. vardarbības problēma un tās identificēšana aprūpes procesā.

Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana

Izglītojamie, kuri ir apguvuši ne mazāk kā 75% no mācību programmas un nokārtojuši pārbaudījumu, kurā saņēmuši teorētisko un praktisko iemaņu vērtējumu „ieskaitīts”, iegūs neformālās izglītības programmas apliecību par programmas sekmīgu teorētisku un praktisku apguvi.