Profesionālās izglītības programmas veids |
Neformālās izglītības programma par klīniskajiem algoritmiem un klīniskajiem (pacientu) ceļiem bērnu (sākot ar neonatālo periodu) aprūpes jomā |
||||
Neformālās izglītības programmas nosaukums |
Bērnu ar drudzi izvērtēšana ambulatorajā un stacionārajā etapā. Smagu bakteriālu infekciju un sepses vadība bērniem. |
||||
Mērķauditorija |
Ārsts, ārsta palīgs, māsa, vecmāte |
||||
Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums |
8 akadēmiskās stundas (1 diena)
|
||||
Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks (1.grupa) |
Zoom 2021. gada 25.novembrī 9.00 – 16.00 |
||||
Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks (2.grupa) |
Zoom 2022. gada 9.februārī 10.00 – 17.00 |
||||
Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks (3.grupa) |
Zoom 2022. gada 6.aprīlī 10.00 – 17.00 |
||||
Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks (4.grupa) |
Zoom 2022. gada 5.oktobrī 10.00 – 17.00 |
||||
Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks (5.grupa) |
Zoom 2022. gada 23.novembrī 10.00 – 17.00 |
||||
Neformālās izglītības programmas mācību vadītājs/i |
BKUS Bērnu slimību klīnikas vadītājas vietniece Jana Pavāre |
||||
Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu |
Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits: - 8 TIP (Ārsts, ārsta palīgs, māsa, vecmāte) |
||||
Pieteikšanās kārtība un kontaktpersona/as |
Pieteikties uz kursiem iespējams, aizpildot elektronisko pieteikumu: https://www.mitto.me/bkusmc-macibu-programma Kontaktpersona: BKUS ESF izglītības projektu vadītāja Diāna Labozeviča, tel.26446118, e-pasts: diana.labozevica@bkus.lv |
||||
Neformālās izglītības programmas mērķis |
Izglītības procesa rezultātā izglītojamiem veidot izpratni par bērnu ar drudzi aprūpi, sepsi vai smagu bakteriālu infekciju attālinātu un klātienes izvērtēšanu ikvienā veselības aprūpes etapā (tai skaitā ambulatorā aprūpē, neatliekamas medicīnas palīdzības dienestā un stacionārā), sistematizēt lēmumu pieņemšanas procesu un turpmāko rīcību atkarībā no konstatētās klīniskās atrades un profesionālās kompetences, kā arī pilnveidot prasmes par vecāku iesaisti bērnu izvērtēšanas un aprūpes procesā. |
||||
Mācību programmas tēmas |
Bērnu ar drudzi izvērtēšana, piesardzības līmeņa noteikšana ambulatorā un stacionārā etapā. Bērnu ar drudzi aprūpes, izmeklēšanas un ārstēšanas taktika atkarībā no pacientam definētā piesardzības līmeņa. Droša bērnu ar drudzi aprūpe un ārstēšana mājās. Vecāku un medicīnas darbinieku jēgpilna sadarbība. Septiskā šoka vadības algoritms. |
||||
Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana |
Dalībnieks iegūst neformālās izglītības programmas apguves apliecību, ja apmeklējums ir vismaz 75 % nodarbību un nokārtots programmā paredzamais noslēguma pārbaudījums. Noslēguma pārbaudījums testa veidā. |