Profesionālās izglītības programmas veids |
Neformālās izglītības programma |
||||||
Neformālās izglītības programmas nosaukums |
Veselības aprūpes un sociālajā jomā iesaistītā personāla un pacienta komunikācijas prasmju pilnveidošana |
||||||
Mērķauditorija |
Ārsts, māsa, ārsta palīgs, vecmāte, funkcionālais speciālists, farmācijas jomā strādājošais, citas ārstniecības personas, māsas palīgs |
||||||
Neformālās izglītības programmas īstenošanas ilgums |
30 akadēmiskās stundas (4 dienas)
|
||||||
Neformālās izglītības programmas mācību norises vieta un laiks |
Šobrīd mācības netiek plānotas |
||||||
Neformālās izglītības programmu īsteno |
Profesionālās tālākizglītības un pilnveides izglītības iestāde “Salvum TD” |
||||||
Neformālās izglītības programmas mācību vadītājs |
Ieva Vaine, Sociālo zinātņu maģistrs psiholoģijā |
||||||
Izglītības dokuments, kas apliecina neformālās izglītības programmas apgūšanu |
Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi Piešķirtais tālākizglītības punktu skaits: 30 TIP |
||||||
Pieteikšanās kārtība un kontaktpersonas |
Uz mācībām jāpiesakās elektroniskajā pieteikuma sistēmā: https://www.mitto.me/salvum-macibu-programma/registreties Neskaidrību gadījumos zvaniet mācību koordinatorēm:
|
||||||
Neformālās izglītības programmas mērķis |
Pilnveidot ārstniecības personu un farmācijas speciālistu profesionālās zināšanas, prasmes un kompetences efektīvas komunikācijas sekmēšanai ar kolēģiem un pacientiem. |
||||||
Mācību programmas tēmas |
Saskarsmes vispārīgs raksturojums. Emocionālais un racionālais līmenis saskarsmē. Komunikācijas process – no pirmā iespaida līdz produktīvai sadarbībai, komunikācijas resursi un riski. Komunikācijas lomas, to īpatnības veselības aprūpē. Aktīvās klausīšanās un atgriezeniskās saites nozīme un pilnveidošana konstruktīvas sadarbības veidošanā. Konflikti, to cēloņi un veidi. Konfliktu risināšanas taktikas, to izmantošanas nosacījumi. Intensīvas ikdienas komunikācijas riska aspekti – stress, emocionālā izdegšana. Pacientu līdzestības veicināšana. Supervīziju elements produktīvas veselības aprūpes jomas darbinieku ikdienas darbam. |
||||||
Neformālās izglītības programmas apguves kvalitātes novērtēšana |
Izglītojamie, kuri ir apguvuši ne mazāk kā 75% (23 akadēmiskās stundas) no mācību programmas un nobeiguma vērtēšanā par teorētiskajām zināšanām atbilstoši programmas satura tēmām ieguvuši vērtējumu „ieskaitīts”, saņem apliecību par neformālās izglītības programmas apguvi. Teorētisko zināšanu nobeiguma vērtēšanu veido 20 testa jautājumi. |